65kg!

Idag vare ju måndag, typ sämsta dagen!
Dagen började med NO och vi hade vikarie. Idag provade vi massa vikter och min och Moas håller nog bäst! ;)
65kg!
Sen hade vi svenska och vi gick igenom lite litteratur igen och så fick vi 2 frågor vi skulle svara på.
 
Sen hade vi lunch och maten var väl okej. På rasten gjorde vi typ inget.
Som vanligt på måndagar hade vi mentorstid!
Vi har fått ett datum för när vi ska få sova över på skolan! :D
Men Filip kom inte ihåg...
Jag och Moa ska i alla fall kolla på skräckfilm! xD
Jag läste hela lektionen, på fredag ska boken vara utläst och jag har 70 sidor kvar!
Sen hade vi engelska.
Den roligaste lektionen för dagen. 
Eftersom vi var i biblioteket och hade roligt! xD
Eller vad säger ni Alma och Moa? xD
Det var en kille som kom och pratade med oss. Han ville att Alma skulle gissa ord på Arabiska eller vad det var! Sen frågade han vem den nya tjejen va, Moa.
Så han bara "Hej Moa! Välkommen till Norrtull!"
Vi höll på att dö av skratt!
 
Köpte en glass också, 3kr liksom! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0