Utrustnings lista

När jag hade frågestunden fick jag en fråga om min utrustning. 
Och att jag skulle lägga ut t.ex alla mina schabrak, mina träs o.s.v. 
Så jag tänkte att jag kunde göra en lista utöver det. Kan hända att jag lägger till något eller tar bort något, beror på.
Å jag tänker inte göra en "daglista" utan jag lägger upp när jag har bilder och när jag har tid ;)
 
1. Mina grimmor
 
2. Mina träns + nosgrimmor
 
3. Min sadel + sadelgjordar
 
4. Mina bett
 
5. Mina pannband
 
6. Mina fleecetäcken
 
7. Mina ridbyxor
 
8. Min ridhjälm + väst
 
9. Mina ridskor + ridstövlar
 
10. Mina skydd (benskydd, lindor o.s.v)
 
11. Mina sporrar + spön
 
12. Mina vintertäcken
 
13. Mina schabrak + luvor
 
14. Mina regntäcken
 
15. Övrig utrustnining
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0