Skritt-tur - Nya vägar

Tjena! 
Dethär inlägget kommer kanske inte bli så bra eftersom jag kollar på TV samtidigt som jag skriver..
 
I alla fall så åkte jag till stallet efter skolan. Som vanligt så började jag med att fixa åt Fluffy.
Tog in honom vid 17 och gav honom mat. 
Jag väntar alltid en timme innan jag rider efter att han har fått mat så jag var med Steffi innan jag gjorde klart de sista på Fluffy. 
Denhär veckan har ju varit lite kaotisk så kände jag att deet skulle va skönt att bara skritta ut ensam. Orkade inte ha någon med mig, känns bra att Fluffy kan skritta på i sitt tempo och inte behöver tävla med andra hästar o.s.v. 
 
Idag red jag inte mot Tyby utan åt andra hållet. Jag följde den vägen en lång bit och sen red jag in på en väg. Det är ju kul att testa lite nya vägar men jag red inte så länge på den vägen för att det kom en vrant backe. Så jag vände och sen red jag hemåt igen. 
Nästa gång jag skrittar ut kanske jag ska rida in på den vägen igen och rida ner för backen och kolla vart jag kommer :)
Jag red i alla fall i 40-45min och då var inte ens Steffi klar. 
 
Har lite planer för helgen, får se om jag orkar xD
 
På lördagen har jag utsläpp och så ska jag köra ett dressyrpass och jag tror att ag sätter på hjälptyglarna.
På söndan är det tävling på SORF. En tävling som vi i Ringnäs och SORF anordnar. Jag ska vara med Moa hela dagen där och sen så ska jag nog rida ut en sväng efteråt, om det inte blir mer snö då förstås! :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0