Något roligt att berätta

Hejsan! :)
 
Har något roligt att berätta!
Det blir träning imorron! :D
Så jag packar och lastar häst imorrn och åker mot SORF. Ska bli kul att se hur han är på andra ställen och så ska det bli kul att rida i annat ridhus och annan miljö. Jag har ju bara ridit på ridskolan och runt om aldrig ridit i nått annat ridhus än Ringnäs. 
 
Så snart ska jag till stallet och fixa lite, kanske smörja tränset lite då jag inte gjort det på ett tag och så ska jag försöka få bort så mycket hår som möjligt från Fluffy. Och så vill jag fixa hans svans då den inte ser så himla bra ut.. :)
 
Ikväll kommer det förmodligen upp lite bilder, this or that, kanske ett åsiktsinlägg och ni har tur ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan!
Undrar vilken salva du tycker är bäst?
Av dom du har och vilken du använder mest :)

Svar: Jodopax. Är den bästa av alla! Läker sår snabbt och hästen reagerar kanppt att man har på det ;)
Emilia Jansson

2013-04-19 @ 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0