Lastträning & intag

Tjena! :)
 
Åh, det blir troligtvis ingen träning på lördag då det inte va några anmälda :(
Det skulle vara i Maj också men vem vet, det kanske inte är några anmälda då heller ju..
I Maj ska jag nog på P&J också ;)
 
Eftersom jag trodde att det skulle bli träning på lördag så var jag ju tvungen att testa lasta Fluffy också. Har gjort de innan också men inte i en transport, bara i lastbil. 
Han var lite tveksam men gick in på engång :)
Och sen backade vi ur också utan problem! Han var jätteduktig och stressade inte upp sig i onödan. 
 
Hade även intag idag och jag tror att Fluffy ska byta hage och hagkompisar. Dessutom ska han få höpåsar istället för höbal vilket jag tycker är bättre! Jag vet hur mycket han äter och håller koll :)
De flesta hästar blir ju så tjock av att äta bal, de äter ju typ 20kg hö om dagen vilket är mycket tycker jag!
 
Håller på att fixar headern också, bloggen ska bli mer som en hästblogg och headern säger ju mer än en hästblogg så den ska vi ändra på. Bara jag hittar ett bra program. Några redigeringsprogram ni tycker är bra?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem skulle du träna för och vad skulle du träna?:))

Svar: Det blev ingen träning..
Emilia Jansson

2013-04-17 @ 08:24:26
Postat av: Anonym

Förstår det, men vem skulle det vara för?? Och vad skulle du träna? :D

2013-04-18 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0