Jobbat på tävling

Hejsan! :)
 
Ska snart åka till stallet och rida lite, dressyr övningar ligger på schemat!
Hoppas att han är fin och lugn idag, annars så kommer jag att falla död på marken. Nej men, det hela blir så jobbigt när han är springig och stark.. 
Det går inte att jobba honom utan att han springer iväg å så stod han ju igår så jag tror att det kommer bli ett pass med mycket spring!
 
Igår så åkte jag till SORF strax före 9. Jag skulle egentligen bara vara med Moa där och tittat på alla Ringnäsare. 
SORF och Ringnäs anordnade ju en tävling tillsammans. Det var från L:D - MSVB. Men jag erbjöd mig ju till hjälp om det behövdes så jag blev prisutdelare, eller snarare grindöppnare. Vid 16 så var jag tvungen att åka annars så hade jag varit i stallet än typ xD
 
Det gick väl hyfsat bra för Ringnäs och några placeringar blev det ;)
 
Lånar lite bilder från Stefan eftersom hans bilder blir suveräna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0