Galopptur

Hejsan! :)
 
Har varit dålig bloggning här nu.. Men jag har försökt tagit mig mer tid åt skolan. Så nu är jag faktiskt klar med både matten och SO:n. Och försöker plugga till läxförhöret imorrn och provet nästa vecka.
Idag öppnade äntligen H&M här i Söderhamn! Ni skulle ha sett kön! Eftersom vi gick ner på stan när vi hade lunch så kom vi aldrig in på H&M ens...
VI hade inte tid att vänta 30min.
Men vi var in på det nya Kappahl som har bytt lokal och det såg inte ens ut som Söderhamn längre xD
 
Aja, nog snackat om skolan. De tär ju en hästblogg!
 
I alla fall så red jag ut själv idag. Tredje gången nu och han skötte sig bättre än bäst, nästan xD
Var med Emma hela dan också! 
Gud vad kul vi hade, dessutom så stalkade vi Hanna :D
Kom tillslut iväg och jag red till Tyby och galopperade lite. Fast jag är en sån här person som inte vill börja galoppera efter bara några travsteg så jag red in på en väg och travade lite. Sen red jag mot Tyby ovh galopperade så mycket som jag kände att vi klarade av. Fluffy ska få högre kondis!

Så jag ska nog rida ut och galoppera en gång i veckan nu så kondisen blir bättre. Madde berättade ju också att man kunde rida på skjutbanan och klättra. 
När jag hade galopperat en bit så vände jag och travade av och sen skrittade jag hela vägen hem. 
 
Han var inte alls tittig och han skötte sig jättebra för att bara vara tredje gången :)
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Olsson

Har klättrat i galopp på skjutbanan, det är super bra! :D

2013-04-27 @ 23:55:19
URL: http://pilots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0