Studiedagar nu!

Hej :)
 
Började 8.25 men såklart började mamma och Cornelia hålla på och låta. Men jag vaknade ändå tidigare än vad jag behövde...
Första lektionen var bild och jag började på en tavla som det sen ska stå en text på. Skrev ut mitt stileben också.
Sen hade vi SO med Lars. Först sa han att vi skulle låssas jobba men sen hittade han ett papper där det stod vad vi skulle göra. Efter det hade vi lunch, iaf de som inte hade spanska. Vi skyndade oss till matsalen så vi skulle få rester xD
Sen hade vi tyska och Vågbro hade nån friluftsdag så vi var bara 10st.
Vi lärde oss lite siffror, eller vi repeterade rättare sagt!
Engelskan var tråkig som vanligt och vi jobbade bara i ett häfte.
Matte var sista lektionen och vi gjorde nån lek då man skulle sätta sig på bordet och utmana nån på matte tal och den har jag gjort förut men Maritha skrev på tavlan istället för att säga som Csrin gjorde.
Så nu har jag lång helg! :D
Studiedag torsdag fredag! ;)
Förlåt för att jag inte har börjat med listan och det men jag ska nog göra en egen lista imorron och en ny lista om Fluffy :)
Men imorron fixar jag det! ;)4
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0