Sista torsdagsträningen som fodervärld

Hej hej! :)
 
Hann inte skriva om torsdagsträningen igår för att jag kom hem 22.30 från stallet och då var jag sjukt trött...
Red inte i den gruppen som jag brukar för att mamma var tvungen att betala räkningar och massa skit så då hann jag inte!
Fluffy var ju självklart full med jord och lera...
Fick rida med vuxen gruppen och vi jobbade med att ställa hästarna och få loss på högersidan för min del.
Efter ridningen så gick jag ner och fixa med Fluffy.
Tog ut honom och sen gick vi in till Jessica. Jag lekte med Elin hela tiden så jag var inte med och prata. Elin skrattade hela tiden och ja.
Nu vet jag vilken box Fluffy kommer stå i och idag eller imorron ska vi på Granngården och köpa b.la vattenhink. På lördag flyttar jag upp och på tisdag har jag mitt första insläpp! :D
Fluffy ska få stå i en storhäst box tills en annan flyttar! xD Han kommer drukna! Nej då! + att han kanske skulle få stå med nån storhäst i hagen xD
Imorron blire hästloppis och tur att Frida hjälper mig att visa var jag ska lägga alla saker där uppe! :)
Tack så mycket Frida!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0