Nytt!

Har precis ätit tacos och före det så handlade vi lite nya saker.
Vi åkte till Granngården först. Där köpte vi en grön grep, ville ha en röd egentligen men då fanns det inte en sån där lite böjd eller vad jag ska kalla det. Vi köpte också en sadelgjord, saltstenar och 2 hinkar. Vi köpte en hink åt Frida också men det fanns bara lime-gröna.
Fluffy ska ju ha mineraler också men han klarar sig ett tag till utan.
Liniment ska jag också köpa lite senare. Jag har en Liniment-Blue men jag vill ha Radital också ;)
Lääääääääääääääääääääääängtar tills imorron då Fluffsson får flytta upp! :D
Innan stallet imorron ska vi väl åka på hästloppisen på SORF och sen ska vi åka och köpa en till matburk. Frida sa att vi skulle ha en till middagsburk så han aldrig blev utan middag. Vi säger att jag har utsläpp en dag och då fixar jag ju middagsburken då och nästa dag kommer jag till stallet efter hästarna har fått middag och då får ju Fluffy ingen middag.
Aja, nästa köp blir väl ett träns hoppas jag ;)
Fixar bilder från google då alla mina grejer ligger i bilen :)
En parfym och ett par nya stövlar blev det också ;)
 
Blev en sån här fast i grön då
Fast i grön
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0