Nya schemat!

Hejsan! :)
 
Idag kollade jag nya schemat. Jag tycker att vi fick ett bättre schema period 2 än nu. Vet ni när vi börjar på tisdagar? :D 11.55 Helt sjukt! :D
Fast vi går ju till 16 men vi har bara tyska, matte & hemkunskap så. Jag har hemkunskap som elevens val!
Matten är väl bra för då får vi ju lyssna på musik. Hade vi börjat 7.45 hade vi fått gått till 16 iaf eftersom elevens val inte flyttas!
Idag började vi iaf 7.45 och mina kusiner gick upp samma tid som mig :O Jag går upp kl 6...
Gjorde mig i ordning men jag höll på att missa bussen för att jag blev så glad av det nya schemat!
Vi skulle ha haft SO men Svennis var sjuk. Dem säger ju att man slipper ha lektion om läraren kom 10-15min försent men Göran sa att det är bara nått dem säger! Eftersom vi inte visste vad vi skulle göra i SO:n så hade vi nån ordlek. Sen gick vi på idrott.
Äntligen fick vi va i gymmet. Kerstin visade nästan alla masikner vi kunde prova på, Jag hade hoppats på att det fanns nått slags löpband men det fanns det inte.
Sen gick vi till matten och jag hade glömt hörlurarna :(
På engelskan fick vi äntligen våra skolkataloger och skolfoton :D Dem var verkligen efterlängtade!
Jag såg väl okej ut iaf :)
Sista lektionen var NO och jag började typ grina i klassrummet! Ta reda på varför i ett annat inlägg! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0