Nya bloggen

Hej, mitt första inlägg :)
 
Jag och Ebba bestämmde oss för att starta en varsin egen blogg och ta bort den andra för att nu har det ju kommit att man kan ta bilder från Instagram. Eftersom vi har Ebbas instagram kan inte jag ta mina bilder. Men nu lovar jag er att jag ska ha kvar den här bloggen minst 1 år!
Aja, ska gå efter ett litet ''schema''.
 
Måndag: Båda listorna (börjar när Fluffy är min)
Tisdag: Roligt klipp
Onsdag: Båda listorna
Torsdag: Båda listorna
Fredag: Veckans vill ha
Lördag: Hiss&Diss
Söndag: Bästa hästklippet
 
Kanske lägger till nått mer!
Kika in imorron och läs om min uteritt med Jennifer och öven Hiss&Diss ;)
 
 
/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0