Morgondagen planer

Tänkte berätta lite vad jag ska göra imorron :)
Som ni vet ska jag på hästloppis först och sen åker vi till Barnens Hus och köper godis. Sen åker vi till stallet och då ska jag väl fixa alla grejer uppe i stallet. Maten & vattnet ska väl fixas och saltstenen. Ska kolla hur mycket spån det är i boxen också. Sen drar jag och Ebba ut och rider. Vi kanske rider mot bommen eller nått ;) Har inte ridit ut på jättelänge så det ska bli kul. Jag har antingen inte haft nån som har kunnat följa med mig eller så har jag inte hunnit men jag försöker att rida ut minst 1 gång i veckan. Kanske filmar när vi rider så ni får en film, har inte lagt ut nån på sistonde! Vi hörs imorron alla kära läsare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0