Lista - Dag 1

Nu börjar jag med listan!
 
Presentera dig och din häst.
 
Emilia Jansson: Jag är då en hästgalen tjej på snart 13 år. Jag har ridit i typ 6 år och kan väl inte säga att jag är dålig ;) På min fritid så är jag oftast i stallet med min egna häst Fluffy, men jag gillar också att vara med kompisar, blogga och massa annat.. Min största idol är nog John Whitakermen jag har fler också! Jag gillar nästan all sorts musik och tycker om att fota!
För övrigt är jag en envis brud som lever för hästar, hoppas du kommer följa mig mot toppen! :)
 
Munsboro Feathers: Fluffy är en snart 7-årig tinker valack. Eller han är en korsning. Han kommer från Irland, härstamning okänd. Eftersom vi inte vet vad hans mamma och pappa heter så fyller han år på nyårsafton ;) Brunvit skäck som älskar att hoppa och gillar långa mysiga uteritter. Han kan vara lite stark men det är väl nått jag får leva med. För övrigt är han en lätt lärd liten C-ponny som älskar att gosa och är den snällaste av dem snällaste och han gillar att vara smutsig helst lerinpackning... Han är så snäll så han är dum, ibland xD
har aldrig försökt sparka mig eller nån annan och vill alltid det bästa för ryttaren. Lyssnar rätt bra och står aldrig imot, han gör allt för ryttaren som sagt. Försöker alltid och han kan visa att han kan!
Just nu är han lite runt om magen men det ska vi ändra på nu! ;D
 
 
 
Kolla in imorron för Dag 2 och annat ;)
 

Kommentarer
Postat av: malin nordin

fin*

2012-09-30 @ 01:27:16
URL: http://www.nattstad.se/malinnordiin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0