Hopptävling i Delsbo

Tjena! :)
 
Klev upp kl 5 imorse, helt otroligt! Det var asmörkt ute också! xD
Emilia, eller ja hennes mamma kom och hämtade mig vid 6 och vi åkte till stallet.
Betty hade massa urin fläckar på rumpan, typsikt...
Alla i storstallet fick mat också innan vi åkte.
Sen bärde det av till Delsbo. Vi åt frukost i bilen och lyssnade lite på musik.
När vi kom fram så gick jag och Emilia och anmälde henne och sen gick vi banan. Banan var lätt och inga titthinder. Men underlaget var inte det bästa. Det läckte t.o.m in i mina skor...
Ska jag börja tävla Fluffy så får jag nog tänka mycket på hur underlaget är! Så han inte går omkull eller nått men han har blivit smidigare och han har inte snubblat nästan nån gång nu senaste tiden :) Dessutom tror jag att jag tänker tunna ur hovskägget lite, om jag kan... Och kanske klippa det lite kortare. Jag ska absolut inte ta bort mycket men jag vill ju att han ska kunna ha benskydd, aja vi får väl se! Mamma tycker inte vi ska ta bort nått men jag vill ta bort lite!
Jag hjälpte till och hålla i Betty och så när dem gjorde i ordning henne men hon ville helst inte stå still xD
Sen gick vi till banan och kollade lite på dem andra, asså jag och Isabell.
Det gick iaf jättebra för Emilia och hon kom felfritt och fick rosett ;)
Sen gick vi upp med Betty och sen tittade vi på L:C. Nån ramlade av och nån rev men Isabell blev placerad :)
Vi kollade på Cia och Borga innan vi åkte hem. Han som prata i högtalaren vet ni, han sa Sia istället för Cia xD Man säger ju Kia fast det stavas Cia :)
Det gick fort att åka hem och jag hoppade av vid E-center där mamma kom och hämtade mig och så köpte hon en hamburgare åt mig ;)
Om en timme ska jag åka till stallet och ha en liten träning med gulleplutten och hoppas att jag kan börja hoppa i onsdagsgruppen igen snart! :D
Ska fråga Emilia om jag kan låna några bilder som hon tog med sin systemkamera :)
Men det får bli ikväll!
 
 
Printscreenade bilder ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Olsson

Prova en urtunningssax :)) Jag använder en sådan på Lucy runt öronen (=

Svar: Vart köper man en sån då? xD
Emilia Jansson

2012-09-23 @ 14:47:49
URL: http://somethinghappend.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0