Besiktning

Hallå igen!
 
När jag var i skolan så smsade mamma och sa att Fluffy hade gått igenom besiktningen och att vi skulle börja betala och skriva på papper! Asså, jag blev så glad att jag började grina... Först skrattade jag och sen blev jag tårögd... xD Mina började skratta åt mig! xD
Aja, jag blev iaf super lycklig!
Jag var jätterädd att han inte skulle gå igenom och att han var sjuk eller nått. Men såret som han fick i sommras hade inte riktigt läkt än och det var nått som var kvar.
Men på torsdag efter träningen smäller det och jag blir snart hästaägare! :D
På lördag skulle det bli ledigt så hoppas det nurå! :)
Imorron tar jag bussen efter skolan till stallet och rider Fluffsson ;)
 
Haha! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0