Torsdagsträningen igår 11/10

Berättar om torsdagsträningen nu då!
Kom till stallet vid 18 så mamma mockade medans jag borstade Fluffy.
Sen kom Emilia och hennes mamma och pratade lite med oss också.
Det var ganska många som var med så det var lite trångt och jag som har en så pass pigg häst fick gå in i mitten för att jag inte skulle komma för nära...
Vi gick över lite bommar och så där och sen travhoppade vi ett litet kryss på slutet. Vet inte hur jag ska göra med torsdagarna... Känner att jag vill mer! Men jag vill träna en gång till i veckan + att jag vill rida med mina kompisar också.
Men vi får väl se hur jag gör framöver. Den här terminen ska jag väl rida klart först!
Sen om jag ska börja träna för Birgitta också på måndagar så...
Vill ju rida själv också!
Gud va svårt det blev!
Aja, det löser sig nog...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0