Torsdagsträning 4/10

Tjena! :)
 
Sitter och kollar på Revenge så skriver i reklamerna xD
Har väntat på de nya avsnitten hela sommaren så!
Jag och mamma åkte först till Granngården och bytte sadelgjord och en ''våg'' eller vad jag ska kalla det. Ska väga höet så han inte får för mycket eller för lite! e hade typ inga bett så det fixar vi nån annan dag. Sen åkte vi till stallet. Fluffy var inte så värst smutsig så mamma mockade medans jag borstade.Fick lite bråttom efter ett tag men jag hann i bra tid.
Vi började att skritta lite självständigt och sen började vi trava och ställa hästarna. Sen travade över 3 bommar på medellinjen på båda sidor i båda varven. Fluffy var väldigt duktig och han fått mycket mer balans!
Självklaart så galopperade vi över dom också men jag fick trava över mest eftersom vi bara gjorde i högervarv. Sen travade vi v och medans de andra som red lektionshästar skrittade av så sa Jessica att jag kunde flytta för högerskänkeln. Sen skrittade jag till stallet.
Fixade lite med Fluffy och sen kvällade vi innan vi åkte hem.
Fluffy skötte sig jättebra även fast han hade träningsvärk sen igår :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0