Stallet

Åkte buss till stallet efter skolan.
Började med att mocka och fixa maten.
Det var inte så skitigt i boxen idag men jag mockade noga ändå xD
Sen gick jag och Isabell och hämtade våra hästar tillsammans. Det var bara våra 2 hästar kvar på baksidan.
Tur att Isabell gick och hämtade Fluffy åt mig för jag hade bara mina converse... :)
Tackade så mycket och sen gick jag till stallet med Fluffy.
Borstade av honom och hängde upp täcket. Elin har lärt mig hur dom proffsiga personerna hänger upp sina täcken så jag kan det nog snart också, håller på och lär mig och det går framåt :D
Borstade av Fluffy lite innan jag satt i sadelkamaren och väntade på skjuts...
Tog med mig tränset hem och ska smörja det med nån olja så det håller längre ;)
Imorrn blire en kort uteritt med Jennifer och Ebba vid järnvägen. De har ju jakt nu :(
 
 
Lille Fluff ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0