Snö...

Hej! :)
 
Blir ett ganska snabbt inlägg nu, ska snart iväg till stallet för middag och intag!
 
Hade sovmorgon idag men eftersom min familj inte kan va tyst så vaknade jag om och om igen och sen gick jag upp kvart över 9 typ. När jag vaknade så hade många skrivit att det hade snöat!
Det snöade faktikst lite fast bara på ena sidan huset... xD
Gjorde mig i ordning och sen kollade jag lite på TV och åt lunch.
Sen tog jag bussen till stan. Idag var det typ första gången på några veckor jag gick upp till skolan istället för att åka buss..
Träffade Sara och Therese som satt vid Entrén så jag var med dom en stund innan tyskan. Therese hade färgat håret och det blev assnyggt ju! ;)
Hon passade i lite mörkare hårfärg ;)
På tyskan fick vi våran vilja igenom och kollade på en film men först fick inte läraren till det, som vanligt då! xD
Men till slut blev det helbild men man fattade typ inget. Det var både text och prat på tyska!
Aja, sen hade vi matte och då fick vi sitta i ett litet grupprum :)
Sen var det hemkunskap och vi gjorde Scones. Vi tjejer har bestämt att vi ska jobba olika varje gång. Alltså idag jobbade jag och Ella nästa gång jobbar jag troligen med Matilda.
Vi fick sluta en halvtimme tidigare för vi var så duktiga! :P
 
Nu hinner jag inte skriva mer men vi hörs ikväll hoppas jag! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0