Slöjd & Skollaget

Tjenare! :)
 
Dagens första lektion var slöjd och jag fortsatte med det jag gjorde förra gången. En påse som jag ska kunna ta med mig till stallet så behöver jag inte har en ICA påse xD
Vi har ju slöjd 2h så man hinner mycket på en lektion! Det var många som hade matteprov denhär veckan, känns som vi ligger efter men lärarna lägger väl upp arbetet olika.
På lunchen gick vi som inte hade spanska och åt. Vi var nästan ensamma i matsalen som vanligt på onsdagar.
Ella och Mina åkte buss och mötte Vågbro men jag och Madde stanna kvar. Vi orka inte, haha! xD
På tyskan fortsatte vi med årstiderna och jobbade i böckerna.
Sen NO.
Vi ska börja med Kemi nu, vi har hållt på med Biologi ända sen vi börja så.
Såklart fick vi nya böcker och Maritha läste och vi skulle strycka med en penna. En rosa penna hade jag, oväntat va? xD
På slöjden så kom Madicken (en tjej i 9D) och frågade Mina om hon ville vara med i Fotbolls Skollaget.
Först trodde nog vi alla att Mina hade gjort nått när Madicken ville prata med henne xD
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0