Skritttur med brudsen!

Hejsan! :)
 
Åkte till stallet vid 13 och började mocka och fixa mat. Eftersom jag och Ebba skulle vänta på Jennifer så tog vi en box i taget. Hon skulle komma vid 13-14 men hon kom typ 15.
Gud vad skönt det är att mocka åt Fluffy nu! Har tur som har en sån häst när vissa inte har så "rumsrena" hästar! ;)
Han har också blivit bättre i magen så mamma ska köpa mer B-vitamin för det hjälper nog. Det verkar så iaf!
Sen tog jag och Elin in Fluffy och Izadora.
Fluffy var betydligt lugnare idag än igår men idag blåste det typ inget.
Han var super ren! Typ en fläck på magen och såklart bakbenen som har gamla bajsfläckar.
Tog på honom benreflexer och ländtäcke innan vi drog iväg. Hade reflexsväst också men den var rätt stor och Fluffy kommer med rosa reflexer och jag kommer med gul väst xD
Ska nog köpa en rosa väst ;)
Sen drog vi iväg!
Ebba fick följa med också. Julie hade typ sträkt sig eller så var hon stel i benet så hon haltade förut så Ebba har börjat rida igång henne igen. Jag och Jennifer hade tänkt trava lite men Ebba fick bara skritta så då gjorde vi det.
Vi red till vänster idag och då red vi bara längs vägen.
Hästarna var super duktiga! Det kom en man som var ute och gick med 2 hundar och en hund skällde. Men hästarna brydde sig inte ett dugg! Dåligt stolt man blir då! ♥
Ebba hade tänkt trava lite i ridhuset men Jessica sa att det räckte för Julie. Men jag stannade en stund i ridhuset och flyttade lite för skänkeln.
Fixade lite med mitt skåp innan jag åkte hem också ;)
 
Fluffy ville inte stå still alls... Han ville typ trava påvägen hem! xD
Korven solar och badar xD
Ebba tyckte det var roligt xD Korven solar och badar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0