Prov

Hej! :D
 
FREDAG! Nästan den bästa dagen på min lista, iaf kvällen! Lördag är min favorit dag!
Var faktiskt pigg imorse men som sagt, det är ju fredag och en av de bästa dagarna på veckan.
Tog bussen med gänget och bussarna blir alltid fulla när man åker vid den tiden jag åker.
I 1:an fick jag sitta ner eftersom jag hoppar på tidigt men på 2:an upp till skolan fick jag stå...
Men men, sånt är livet right? xD
Första lektionen, SO. Vi fortsatte med att jobba i böckerna. Till slut blev det så att alla tjejer i klassen (6st) jobbade ihop.
Sen hade vi svenska och då fortsatte jag, Ella & Mina på våran berättelse.
Idag längtade jag faktiskt till idrotten!
det var så kul igår och vi gjorde inte riktigt samma sak idag. Först värmde vi upp lite. Vi hade stationsträning eller vad jag ska kalla det. Det var 11 stationer man skulle på. Bara styrketräning!
Sen duschade vi alla och sen gick vi till lunchen.
Musik hade vi efter och då spelade vi en Beatles (stavning?) låt eftersom dom typ fyllde 50år nån gång denhär veckan. Så Christer hade spelat en Beatles låt med alla klasser denhär veckan. Spelade gitarr jag ;)
Innan NO:n så fick vi massor och då menar jag massor med tuggummin av Kim (en kille i klassen). Först skulle vi bara ha ett men han gav oss en hel hand så Ella stoppa typ in 5 tuggummin i munnen. Bara för att det såg så roligt ut ville jag också göra det så jag fick några till men sen tappade Ella sitt tuggummi så då fick hon en hel näve till!
Ni skulle ha sett oss... xD
Sen gjorde vi bara ett NO prov och sen fick vi gå allt eftersom vi var klara och då var jag helt trött i käkarna efter att ha tuggat hela lektionen...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

söt häst du har!

Svar: Tack :)
Emilia Jansson

2012-10-13 @ 12:33:16
URL: http://ms.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0