Om du lämnade mig nu

Vi har ganska roliga lektioner på fredagar!
Eller ja, 2 stycken!
Musik & Idrott.
Kvart i 8 började SO:n och som vanligt satte alla tjejer sig i ett litet rum och både jobbade och pratade. Mycket skratt blev det iaf! xD Emilia var nog trött, haha! xD
På svenskan gjorde vi lite tester idag igen fast idag gjorde vi ordkedjor. Asså, om det står t.ex jaggillardig så ska man sätta streck och sen var det olika tema på dom också alltså att det står t.ex djur rävhästko. Hoppas ni fattar xD
Alla i Sverige gör väl detta? :)
Vi fick sluta lite tidigare så vi passa på att byta om till idrotten. På idrotten spelade vi innebandy fast idag avr det stor plan och bara 2 lag.
Ville inte springa så mycket så jag blir så svettig och blir röd i facet när jag ska äta sen. På torsdagar gör det väl inte mycket för då slutar jag ju efter!
Sen åt vi lunch och sen musim :D
Vi spelade en låt som heter ''Om du lämnade mig nu''. Idag spelade jag piano med Elin och låten var rätt enkel att spela!
Stackars Madde sen då! Nån hade stått och fipplat med hennes lås på skåpet så det var sönder och gick inte att låsa upp... Hon fick knipsa upp det och lägga alla grejer i Emilias skåp!
Sen gick jag och Emilia till bussen.
Nån dag ska vi nog rida med varann! Antingen rider hon Chiuqita eller hennes sköthäst Örn som inte står så långt bort ifrån stallet.
Tror inte att Fluffy har nått imot att träffa nya hästar! Han gnäggar ju åt dom! xD
Söt ponnyn ♥
Kommer mer uppdatering senare! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0