Nya schemat har startat

Hejsan :)
 
Nu har det nya schemat suttit igång och jag började kl 9 imorse. Svenska var den första lektionen. Vi jobbade lite i böckerna och så.
Sen hade vi SO och vi läser fortfarande om de människor som levde förr. Vi började med ett nytt kapitel idag också. Förra perioden hade vi SO 4 gånger i veckan nu har vi 2 gånger i veckan ;) Asså, vi byter schema var sjätte vecka och varje sjätte vecka kallas period.
Vi hade därimot ganska kort lunch. Hann bara äta och sen var det 20min kvar så då var jag med Ella, Emilia och Ida medans Mina och Matilda gick ner på stn en snabbis.
Sen var det Mentorstid men våra mentorer är så stränga... :(
Vi hade ett sånt där klassråd och sen läste jag ut en bok.
Sista lektionen för mig var matte och då jobbade vi med kilopriser mest. Hade sån otur att min brorsa skulle lyssna på musik på Spotify...
Tog bussen hem efter skolan och sen bärde det av till stallet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0