Nutidsorientering

Var astrött imorse men jag kom upp iaf. Tog bussen med Mina till skolan och första lektionen var bild. Först fick vi göra ett prov typ och sen fick vi bara 10min att göra det vi höll på med. Jag håller på med en tavla som det sedan ska stå en text på ;)
Sen skulle vi göra nått som hette nutidsorientering och då skulle man svara på massa frågor och det var ju inte det enklaste precis men det var en hästfråga :D
På NO:n gick vi bara igenom lite och sen hade vi lunch.
Vi slöade bara på lunchen xD
På tyskan så gick vi igenom vad vi gjorde förra gången eftersom Vågbro var på nått annat förra veckan. Sista lektionen var matte och ja, där gick vi också igenom.
På matten så satte sig Emilia på en stol och den braka xD
Gud, vi skrattade asmycket! xD
Skönt med sovmorgon imorron! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0