Mitt första insläpp i privatstallet

 
Efter skolan tog jag bussen till stallet och snart ska vi ställa min cykel där innan det blir vinter då såklart så jag kan cykla till stallet istället för att gå ;)
Började mocka och fixa vatten. Packade hö och sånt innan mamma kom och började med insläppet. Helena kom istället för Madde som är i Tyskland. Det var ju  nästan som nere i stallet!
Sen fixade vi lite med Fluffy. Provade sadelgjorden som var för lång och 100cm var för kort. 110cm var för lång så jag vill ha en i 105cm men det finns ju inte...
Mamma köpte sadeln idag också så nu är den uppe nu också ;)
Nu saknas bara 2 olika bett och sen kan jag börja använda mina träns! Vill ha ett tredelat och ett rakt som jag kan växla imellan ;)
Aja, hinner inte skriva mer nu så ni får hare så bra så hörs vi imorron ;)
 
Fluffy stod helt still idag när jag spolade av honom! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0