Matteprov

Tjena!
Blir ett snabbt inlägg nudå!
Började kvart i 8 med slöjd. Fortsatte med min påse och tråden åkte ur nålen hela tiden så jag fick inte så himla mycket gjort idag, 1 och en halv bokstav... Dessutom sa Sara att hon och några till skulle på spökkvällen på Ringnäs. Ska bli kul och skräma dom + att vi får in mer pengar! :D
Sen fick vi lite bråttom till matten och vi hade prov idag. Vi gjorde bara A-delen på morgonen. Det gick väl rätt bra, det var nån uppgift jag lite problem med. Sen hade vi lunch och tyska. På tyskan fortsatte vi att jobba med böckerna.
Sen hade vi NO eller matteprov! Eftersom vi har Maritha i matte och NO så gjorde vi B-delen på NO lektionen. Den var svårare men jag klarade mig nog rätt bra där också ;)
Det kändes bra och jag fick gå när jag var klar med provet.
 
Mörkt imorse! Snart vinter...
http://eryttaren.blogg.se/
Börjar bli mörkt på mornarna nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0