Måndag...

Hejsan svejsan! :)
 
Förlåt för sena inlägg men jag har faktiskt inte ens hunnit peta på datorn.
Aja, iaf hade jag lite sovmorgon. Började kl 9.
Första lektionen var svenska och vi hade boksamtal. Jag och Mina hade ju samma bok så vi pratade om den tillsammans.
Sen gick jag, Mina & Ella ner och lånade en ny bok. Hittade typ ingen, orkade inte leta xD
Norrtulls bibliotek är mycket bättre än Stugsunds! Mycket mer böcker och fram förallt är dom nya! ;)
Sen fortsatte vi på berättelsen och sen var det dags för SO.
Vi fortsatte med att jobba med historan och som i fredags jobbade alla tjejer med varann. Såklart jobbade vi men vi pratade om annat också. Som t.ex vilka olika sätt det ka låta när man nyser...
Blev rätt mycket skratt under den lektionen. Tråkigt att vi bara har SO 2 gånger i veckan nu när vi tjejer får jobba ihop :(
Idag var det ju klyftpotatis till lunch. Vet inte varför men om jag äter flera potatisar utan att dricka får typ min bröstkorg kramp...  Haha! Nej, men kan inte andas riktigt och det känns som hela bröstkorgen åker ner...
Det är bara så med skolans klyftpotatis också! xD
Tror inte att det är nå allvarligt, eller?
På mentorstiden gjorde bokmärken och hade klassråd igen.
Sen matte!
 
Helt okej dag faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0