Måndag...

Jahapp, då vare måndag igen då!
Usch!
Tur att veckorna går fort och nästa vecka äre höstlov ;D
Trodde jag had sovit över imorse men jag hade sovmorgon...
Efter det kunde jag knappt somna om.
Började 9 med svenska och vi gjorde klar berättelsen och på SO:n fortsatte vi tjejer att jobba. Men alla kommer nog att få ta hem jobb, Sven-Åke tyckte tydligen att vi skulle jobba typ 7 sidor med svåra frågor på en lektion till så jag ska väl ta hem på lovet!
På lunchen hade jag tur att det fanns rester ;)
Efter lunch, mentorstid och då hade vi klassråd och jag var sekriterare.
Sen hade vi matte och då gick vi bara igenom!
Sen slut! ;D
Vi har inte gjort nå kul den här dagen men Norrtulls-innebandy lag vann idag men vi fick inte kolla, bara 9:orna! :(
Hade hellre skippat nån lektion!
Aja, tog bussen hem och hämtade jackan, träffade Ebba och sen tog jag bussen in till stan igen då jag fick gå asfort till 100:an men det hade jag inte behövt för att det är så många som betalar med kontanter så då får man vänta aslänge...
Orkadre inte cykla till stallet idag så jag gick den sista biten. I stallet bytte jag skor och jacka innan jag började mocka mig varm. Har ingen aning vad Fluffy gör med vattenhinken. Den är misshandlad! xD
Så idag köpte vi en annan som troligen håller bättre!
Köpte också Jodopax Gel ;)
Ska till Valbo på lovet så då ska jag väl köpa lite annat också ;)
Fluffy hade inte blivit vaccinerad idag utan om en vecka. Synd att jag inte visste det tidigare för Ellen fråga om jag ville ha hennes Birgitta tid :(
Så Fluffy får väl stå till på onsdag, då äre träning :D
 
I sommras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0