Liten uteritt på ängarna med Jennifer

Hejsan! :)
 
Åkte ut till stallet vid en bra tid och började att fixa mat och vatten då det inte fanns nån kärra ledig. Sen mockade jag och det var inte så hämst grisigt idag ;)
När jag hade fixat allt så kom Jennifer och vi fixade åt Tracy innan vi tog in hästarna.
Gjorde i ordning Fluffy och sen hoppade jag upp utanför stallet och skrittade ner till Jennifer.
Hon höll på att sitta upp när jag kom så vi kom iväg nästan på engång.
Idag red vi åt vänster istället för åt höger vid stallet. Rider man åt höger rider man åt bommvägen och några sommarhagar, rider man åt vänster kommer man till vägen som vi åker när man kommer från E-center men man kan åka till höger för att komma ut på stora vägen också men den ligger längre bort.
Vi red nästan till vägen men vi svängde in på en väg.
Kände att jag inte orkade trava så mycket så vi skrittade mer än halva vägen dessutom var det rätt blött!
Fluffy var ganska pigg och Tracy också troja!
Självklart skulle mamma ringa mitt i alltihopa så vi fick stanna men när man har ett matvrak är det ganska svårt att inte dra ner i diket...
Hela ritten gick bra och imorron blire klubbtävling på Ringnäs! ;)
Tråkigt nog var det inte så många som hade anmält sig, men man kunde antingen skriva upp sig eller ringa!
Hoppar inte så höggt eftersom det var bara för några månader sen plutten gjorde illa sig och fick opereras... :(
Kommer aldrig glömma det! Vi som trodde att det aldrig skulle kunna gå att rida honom igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var jätte roligt, och det gick jätte bra när jag red i paddocken sen :)

Det är verkligen underbart att hans skada läkte så bra! ^^

Svar: Ja, verkligen! :D
Emilia Jansson

2012-10-13 @ 23:31:02
URL: http://somethinghappens.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0