Klubbtävling 2012 14/10

Hejsan!
 
Har precis duschat och ska snart på kalas.
Iaf så åkte vi ut till stallet vid 9 och Ebba följde också med.
Började med att borsta och snygga till Fluffy. Sen gick vi och anmälde och sen var jag tvungen att gå och sadla och tränsa Fluffy.
Han var rätt taggad och han kände att nått var på gång.
Red ner till paddocken och red fram. Han kändes lite seg men innan jag red upp till ridhuset fick jag låna Ebbas spö.
Travade lite över ett litet hinder men Fluffy rev bommen med bakbenen och fick bommen på frambenen så jag flög av. Fick lite ont i ryggen och rumpan men annars gick dert bra!
Fluffy stod helt still!
Skulle precis in på banan nästan också. Hann nästan inte hoppa fram nått. Kom felfritt och jag travade typ runt hela banan.
Sen gick jag ut och skrittade lite men jag fick komma in nästan på engång igen. Andra klassen blev jag nöjdast med och han hoppade precis som jag ville! ♥
Var jättenöjd och fick 2 rosetter.
Travade av lite i paddocken innan jag red till stallet och fixade i ordning Fluffy.
Ni skulle ha vart med när vi släppte ut Fluffy.
Izadora sparka bakut så jag nästan fick lera på mig xD
Fluffy galopperade och sprang runt höbalen också xD
Köpte lite fika innan vi åkte hem också.
 
Kommer filmer & hoppbilder ikväll! ;D
 
Från film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0