Helt oväntat...

Heeeeeeej! :)
 
Ska städa lite och så snart så det blir ett kort inlägg ;)
Började kvart i 8 och då hade vi tyska. Daniel var fortfarande vikarie!
Vi skulle rita en egen bild på 5 saker och sen skulle vi skriva vad dom hette på tyska. Kolla nedan på min! xD
Sen hade vi NO och då skulle vi egentligen kolla på film men det var nå fel på datorn så vi läste och svara på nån fråga bara.
Efter det, svenska! Vi hade vikarie. Förra gången jag läste min bok så kom nått helt oväntat upp i boken! Det stod ''Jag har kondomer''. Det låter kanske inte så kul men det kom helt oväntat!
Trodde inte boken skulle handla om sånt xD
Aja, sen gick vi på lunch innan sista lektionen som var idrott.
Vi spelade pingis och först spelade vi 2 och 2 men sen gick vi runt till alla. Hann spela med alla utom Therese.
 
Tagga träning ikväll då! ;D
Haha... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0