FREDAG! ♥

Hej hörrninini! :D
 
Skönt med fredag idag! Satt och gäspa hela sista lektionen xD
Eftersom vi hade uppsamlingsdag idag började typ alla på hela skolan kl 8. Trodde ärligt talat att bussen skulle vara fullproppad men som tur va så var den inte det :) Eller det var många på bussen men det var det när jag åkte hem också!
Vi kollade vad vi skulle ha först, musik så vi gick ner dit. Tränade lite akord och sånt. Sen hade vi SO och som tur va hade vi 2 killar i 8:an bakom oss som kunde hjälpa oss. Sven-Åke hade typ skrivit ut ett korsod som var så gammalt att Tjeckoslovakien fanns då. Även västtyskland och östtyskland!
Efter det hade vi lunch och sen svenska. Då läste vi bara i en bok och se kom Jens, en kille i 8:an som är rolig! Haha...
Sista lektionen var bild och jag höll ju på med en sån där tavla. Men jag har målat på denna tavla 2 gånger med vit färg över hela och ändå syns en ganska stor blomma som är målad i bläck... Så jag sket i det och började färglägga en bild som jag fick av Jenny i tisdags. Så det gjorde jag i 50min.
Aja, nu är det äntligen fredag och jag ska dra iväg till stallet nu! Hörs ikväll! :)
 
Ska bli bättre på att göra listan men jag hinner inte... :(
 
 
Bild sen klassresan xD
Trött eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0