Flourskölj med mint smak

Tjena alla bloggläsare! :)
 
Kom hem från skolan för ett tag sen! Skönt att sluta tidigt för en gångs skull ;)
Började 7.45 idag och den första lektionen var tyska. Vi uttalade lite ord som vi brukar då.
Sen på NO:n gick vi igenom sakerna vi ska kunna till provet imorron, ska plugga snart!
Vi tog flourskölj också, den smakade mint! xD Det gjorde den inte förut.
Vi ville ta lunch efter NO:n men vi hade svenska. Jag, Mina och Ella jobbade tillsammans med ett project arbetslag D håller på med. Vi ska typ skriva en berättelse om Söderhamn på 1800-talet. Blev inte så mycket skrivet men vi gjorde faktiskt en mindmap och sånt före!
På lunchen åt jag bara grönsaker och en macka, jag tycker inte om fiskgratäng...
Hoppas vi äter nått gott hemma då!
Vi fick iaf bråttom! Slutade 11.25 och idrotten började 12.05. Fast vi hann i god tid och vi hade aerobics. Det var faktiskt kul! Inte var det så himla jobbigt heller ;)
VI gjorde lite olika steg och sen satte vi ihop dom. Senare tränade vi lite styrka också, tränade musklerna och i slutet stretschade vi.
Tog bussen hem efter skolan och nu kollar jag på TV innan träningen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0