Ett dressyrpass

Åkte med Ebba till stallet idag och vi började med att mocka och fixa allt. Det var lättmockat idag! ;)
Sen fikade vi lite innan vi gjorde i ordning lite hästar till lektionerna. Sen gick jag och gjorde i ordning Fluffy. Han var jätteren idag! :D
Sen gick jag till ridhuset och jag gick lite med Fluffy innan jag hoppade upp.
Ställde honom lite och gjorde volter och så. Det fanns inte så mycket plats så jag kunde inte träna så mycket på högergaloppen men runt 3 fattningar blev det iaf!
Innan vi åkte hem så hjälpte vi att ta in August, Poppe och 1:åringen.
Förhoppningsvis blir det en uteritt med Jennifer imorron, bara det inte är halt! Fluffy ska nog få broddar på måndag!
Aja, ska kolla på film nu!
Hörs hej! ♥
 
Söta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0