Brandalarm.. igen...

Hejsan! :D
 
Har varit en lååååååååååång dag i skolan! Började 7.45 och slutade 15.30 men vi fick gå lite lite tidigare.
Vi började dagen med tyska och såklart hade jag glömt min nyckel i stallet som jag skrev tidigare. Så mamma kom med ett nytt lås och jag fick knipsa upp låset. Efter det hade vi engelska.
På mentorstiden så hade vi ett sånt här klassråd och då fick vi vårt nya schema. Det var inte så dumt ändå ;)
Sen gick vi och åt, eller vi skulle ha ätit men precis när jag hade gått och hämtat vatten och skulle sätta mig så startade brandalarmet... IGEN! Förr förra torsdagen hände det samma sak och typ samma tid, dessutom berättade min brorsa vem det var som hade startat det också...
Maten var ju självklart kall när vi kom tillbaka...
Efter lunchen hade vi NO och vi gjorde klart det sista i häftet vi har hållt på med ända sen vi började. Nästa fredag har vi prov på allt men det skulle inte vara nå svårt sa Maritha.
Svenska efter det och då läste vi mest och sen sista lektionen var SO och där jobbade vi i boken.
Har spelat Bike Race hela dagen så jag hade inge batteri kvar när jag kom hem xD
Imorron så har vi uppsamlings dag, återläsnings dag, inläsnings dag, alla lärare säger olika men jag kallar det uppsamlings dagen!
Då får vi jobba med sånna saker som vi inte har hunnit i alla ämnen. Jag har valt musik, SO, svenska och bild ;)
 
Hare bra så länge! Uppdaterar ikväll efter träningen ;)
 
100 followers äntligen! :D♥
Kanske inte låter som så mycke men jag har faktiskt inte haft Instagram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0