Bästa skoldagen!

Hejsan! :)
 
Tisdagar är den bästa och kortaste dagen i skolan! ;)
Iaf så började vi med tyska och då jobbade vi lite med att översätta.
På matten gick vi igenom inför provet imorron, nervös xD
Sen hade vi Elevens val och jag ahr ju hemkunskap!
jag var med Matilda och då gjorde vi potatis - och lök soppa. Den var helt okej men vi gjorde den i 5:an också så det var inget nytt direkt.
På slutet körde vi en tävling och vi var så nära på att vinna men Mina och Ella vann...
Men hade vi (jag och Matilda) vunnit så hade jag inte hunnit med bussen hem och då hade jag inte hunnit blogga heller!
Det första jag gjorde när jag kom hem va att gå ut med Buddy :)
Ska iväg nu så vi hörs ikväll!
Drar mig mot insläpp och middag nu ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0