Barnens Hus & Broddar

Tjena! :)
 
Blir ett litet snabbt inlägg nu för att jag måste packa till spökkvällen imorrn ;)
Åkte till E-center med Ebba vid 13 och vi hade tänkt köpa smink till imorrn men vi hittade ingen vit färg. Ebba frågade Madde om dom hade beställt smink och sånt och de hade dom gjort så vi köpte lite godis istället xD
Vadå, vi måste va pigg och alert imorrn! xD
Ska ta åka till stallet tidigt så vi hinner rida och fixa innan kl 14 då vi ska göra i ordning för spökkvällen! ;)
Bara för att så köpte vi glass på Mc'Donalds också ;)
Sen fick jag skjuts av Ebbas snälla mamma till stallet :)
Det snöade så himla mycket så jag hade inte så stor lust att ta bussen och gå sen...
När jag kom till stallet stod Fluffy på gången och det var mycket folk i stallet. Alla hästar skulle få broddar!
Marta höll på att sätta på Fluffy broddar och han hatar när man ska ta på skor, broddar och kratcha. Men han har faktiskt blivit bättre.
Jessica sa åt mig att stå med Fluffy och klappa och prata med honom.
När jag höll ui honom gjorde han faktiskt inte så mycket, innan hade han tydligen gått fram och tillbaka och åt sidorna... Förvånar mig inte mycket...
Sen fick han gå in i boxen och sen var det Brownies tur.
Så jag fick mocka när Fluffy var i boxen och då skulle han ju gå där jag mockade och så... Men jag tror jag fick bort det värsta!
sen borstade jag honom och så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0