Barbacka ridning

Hej igen!
 
Ni fick ett väldigt kort inlägg förut idag men jag hade super bråttom!
Iaf åkte vi till stallet, tog in hästar och mocka och sånt.
Eftersom Fluffy stod igår för att vi trodde han hade blivit vaccinerad så red jag honom lite idag. Han var så himla lerig under magen så jag red barbacka. Hatar leriga hagar, haha! xD
Men men, vi gjorde rent svansen lite och spolade av benen på honom.
Sen borstade jag och satte på honom tränset.
När jag kom till ridhuset så var det många i ridhuset och Jessica hade lektioner så då fick jag vara på en volt.
Ställde lite i skritten och började trava ltie smått men sen kom en häst lös i ridhuset så det blev lite kaos. Så jag galopperade nget idag.
Tränade lite mer på att flytta för skänkeln men Fluffy var inte med alls och hade ingen lust alls! Han backade och höll på med huvvet hela tiden... Men nått steg fick jag iaf.
Imorron är det träning! :D
 
Börjar bli kallt nu, snart är det vinter igen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0