Veckans vill ha

Förlåt för att jag inte har gjort Veckans vill ha eller nått annat på ett tag men jag har inte haft lust!
 
Transportskydd (eftersom vi kanske ska ta bort en del hovskägg på Fluffy så kanske jag ska köpa såna här, billiga och bra! Har ett täcke med samma färg och märke!)
 
 
 
 
 Tretorn Falsterbo skulle jag gärna vilja ha xD
Men man kan ju inte få allt!
 
Ett par Tretorn Advance skulle heller inte vara så fel heller.
Bara jag inte har för stora vader... Känns som dom har blivit mindre iaf xD
KÄR! ♥
 
Kär i tränset, men 2500:- är kanske lite FÖR mycket när jag redan har 2 snygga fungerade träns :)
Men man kan alltid vilja ha det :P
 
Haha, gud vad söt Fluffy skulle bli xD
 
Hovolja
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0