Valbo

Tjena! :)
 
Klev upp vid 9 imorse och åkte till stallet vid 11. Mockade, fixade mat och vatten och fyllde på vatten i hagen.
Idag var det inte så roligt att mocka åt Fluffy...
Mamma kom vid 13 och då skulle vi egentligen vara påväg till Gävle men det hade hänt nått på hennes jobb så vi blev sena!
Vi åkte hem och hämtade Cornelia och sen drog vi iväg.
Vid 15 kom vi dit och dom stängde kl 18 typ överallt men vi hann faktiskt!
Först åkte vi till Biltema eftersom dom har fått hästsaker nu ;)
Där köpte vi lite saker.
Sen åkte vi till Djurmagasinet och kolla på djur bara för kul.
Det fanns typ fiskar, kaniner, fåglar, råttor och massa hamstrar. Min lillasyster ska få en dvärghamster sen ;)
Cornelia ville på ToysRus också så vi gick dit en snabbis innan vi åkte på IKEA.
Sen gick vi på Hööks.
Blev lite mer saker än vad jag hade tänkt mig, som vanligt asså xD
Sen gick vi på gallerian eller vad jag ska kalla det. Jag köpte en tröja på Gina ;)
Dom stängde ju kl 18 så vi han inge mer sen.
 
Här kommer bilder på det jag köpte!
Kylgel, ryktsten & en borste
Ett Kimblewickbett,en kindkedjetunnel, pullarnosludd och ett tredelat bett
En svart lädergrimma (hoppas Full passar!), ludd till och en longeringslina
Haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0