Utsläpp & rakning

Hejsan! :)
 
Har faktiskt inte hunnit blogga på hela dagen, eller jag har inte velat suttit vid datan :)
Jag och pappa åkte till stallet vid före 8 och jag hade utsläpp med Vanessa. När vi kom hade dom givit alla hästar frukost. Dom var nere och hjälpte dom där. Tror att dom kanske hade utsläpp både uppe och nere.
Gick hyfsat fort att ta ut alla hästarna men det var 3 hästar som skulle vara inne också ;)
Sen sopade vi hela stallet och sen fixade jag åt Fluffy.
Jessica skulle ha kommit vid 10 men Marta hade problem med bilen, hon skulle vara barnvakt åt Elin.
Så jag red först. Jag hade tänkt jobba med bommar idag men eftersom Fluffy inte fick bli svettig så skrittade jag bara ut en bit.
Idag red jag inte mot vägen utan mot bommvägen och allt.
Jag har ridit mycket mot vägen den senaste tiden så jag tänkte det var bra att rida åt andra hållet ;)
Men jag skrittade bara en bit på vägen eftersom jag inte visste när Jessica skulle komma.
Den här veckan har jag tagit det väldigt lungt med Fluffy men denhär veckan framöver tänker jag jobba så mycket jag kan!
Imorrn ska jag nog träna lite bommar och balans iaf!
Ska göra ett inlägg där det står vad jag ska göra hela veckan så jag kan planera allt ;)
Iaf så började Jessica raka honom sen. Först var jag nervös eftersom jag inte visste hur han skulle se ut.
HAN BLEV INTE ROSA!
Han blev superfin! Tror att vi ska raka hela han i Januari faktiskt och då ska nog hovskägg och allt bort!
Lovar att ta fler bilder på Fluffys rakning. Har bara en bild när han står i boxen och då ser man inte så bra ;)
 
Aja, vi hörs mer nån gång! :P
 
Fin
Fin pojke ♥
Allt "skägg" som han har vid huvudet, om ni fårstår vad jag menar! Alltså där man sätter fast nosgrimman typ. Iaf så är allt det håret borta också ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0