Torsdagsträning

Hejsan! :)
Idag hade jag ju träning! Hoppades att vi inte skulle hoppa, vilket vi inte gjorde ;) Istället red vi ett dressyrpass. Vi ställde hästarna åt båda hållen och jobbade lite i galoppen också men Fluffy blev väldigt stark men högersidan börjar släppa ännu mer så det är kul ;) Jennifer frågade också om vi skulle rida i helgen men vi får se ;) Ska på foderöreläsning på lördag, ska städa i mitt skåp och Fluffy ska förhoppningsvis rakas så jag ska inte rida då. På söndag har jag utsläpp och rider på morronen. Men kanske nån annan dag! :) Dessutom tror jag att jag ska sätta upp henne på Fluffy. Dels för att hon ville och dels för att det är nyttigt för Fluffy att bli riden av nån annan också ;) Imorrn är det fredag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0