Torsdagsträning 15/11

Hej :)
 
Jag kom ganska sent till stallet så mockningen blev väl inte så himla noga.
Dessutom fick jag ännu mer panik när jag såg att Fluffy hade lera i ansiktet...
Får vara glad att det inte var i hela ansiktet utan bara halva ;)
Fixade honom lite snabbt.
Sen gick jag till ridhuset och hoppade upp.
Vi började ställa innåt och sen började vi trava.
Fluffy var inte så himla pigg så det var skönt.
Sen skulle vi ställa innåt på långsidorna och ställa utåt på kortsidorna. Efter ett tag så gick vi över cavaletti. Hästarna skulle verkligen lyfta på benen och liksom trampa hårt eller vad det nu heter.
Sen hoppade vi lite också. Träningen kändes jättebra och imorrn ska han vila, på lördag ska jag skritta ut med Emma och försöka få bort Fluffys träningsvärk och på söndag blir det en heldag i stallet med teori, pizza och markarbete ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0