Skritt-tur med Emma & Lady

Hejsan! ;)
 
Idag åkte jag till stallet vid 11 och när jag kom dit gick jag ner till Emma.
Sen gick vi och tog in Fluffy.
Spolade av lite bara eftersom det var så kallt!
Som tur värmer han upp sig fort! ;)
Borstade honom och han var inte så smutsig.
Tränsade och sen hoppade jag upp. Alltid när man rider arbacka har han så bråttom att gå och speciellt när man hoppar på ute. Han går asfort så det känns som man ska ramla av xD
Gull ponnyn då! ♥
Vi skrittade inte så långt men iaf red vi mot vägen. Sen blev hästarna rädda för en släpvagn och Fluffy typ sprang iväg men typ 2 meter bara xD
Så vi vände så att inte hästarna skulle typ kuta iväg, haha xD
Och jag red ju barbacka också och jag har väl inte världens bästa balans heller.
När vi kom tillbaka så hade Celinne kommit. Jessica skulle raka Pedro och sen skulle Celinne träna.
Pedro hade ju jättemycket päls så han blev t.o.m svettig när han hade ett fleecetäcke på sig när han åkte transport.
Nästa helg ska Jessica raka Fluffy :)
Ja, han kommer bli rosa men just nu är det synd om honom!
Fixade Fluffy och släppte ut honom och sen mockade jag. Sen åt jag och sen fixade jag resten innan jag gick ner och pratade lite med Jessica och var med Celinne.
Innan jag åkte hem tog jag in Fluffy ;)
 
Emma & Munsboro Lady Godiva (Lady, förut kallades hon för "Anna-Lena")
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0