Pannkakor!

Tjena! :)
 
Idag så hade jag ju sovmorgon så det var skönt men jag sov bara till 9, vet inte varför jag gick upp så tidigt...
Men aja!
Sen så gick jag till tyskan och idag hade vi Carin igen!
Vi spelade typ ett spel som var astråkigt och sen lärde vi oss några färger.
Sen hade vi matte och vi hade vikarie för Maritha var på nått möte.
Sista lektionen var Elevens val, hemkunskap för mig alltså ;)
Jobbade med Mina idag och vi gjorde pannkakor. I vanliga fall har man väl inte grahamsmjöl i men man måste vara ltie nyttig ibland va? ;)
Det var inge fel på smaken men det var rätt drygt att tugga när det var sånt där mjöl i!
Sen gick jag till mammas jobb och där fick jag varm choklad innan vi åkte hem.
Jag bytte byxor innan vi åkte till stallet och hade insläpp.
Jag tog inte in nån häst idag! xD
Det var bara 5 hästar som skulle in, men jag fixa allt åt Fluffy och gav middag och sopa i ponnystallet.
 
Varm choklad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0