Onsdagsträning 21/11

Efter skolan så fick jag skjuts av morfar till stallet så jag skulle hinna till träningen. Mockade och fixade allt åt Fluffy.
Sen gick jag och Lena och hämtade Fluffy och Izadora. Jag blev asstressad när jag såg hur han såg ut... Lera nästan överallt.
Så jag blev lite sen men jag försökte lugna ner mig men det var inte så lätt!
Dessutom blev det strömavbrott innan träningen började så ja.
 
Vi började  att jogga igång efter ett tag. Jag gjorde lite volter och tempoväxlingar. Sen började vi trava över 3 bommar som låg på sockerbitar. Jag skulle fokusera mest på att Fluffy skulle ha en lugn och sakta trav.
Sen efter ett tag så började vi hoppa tre-studs. Till en början gick det väl inte så bra, men sen började både jag och Fluffy komma på noterna!
Fick några fina språng! ;)
Sen började vi galopphoppa en oxer. Eller först hoppade vi bara ett räcke eftersom det var en häst i gruppen som precis har börjat hoppa. Men sen kom bakbommen upp!
Hoppade några gånger i båda varven och sen låg hindret på typ 80cm. Jag har aldirg hoppat så högt med Fluffy så det var väldigt stort för oss båda! Jag blev så himla glad och jag lovar att jag lyste som en sol!
Trodde faktiskt inte att jag skulle få hoppa så högt än!
Dessutom rörde han inte bommen alls!
Världens bästa ponny! ♥ Han kommer alltid med nått nytt! Han gör allt för mig och jag vet att han kan även om vissa kanske inte tror det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0