NO-labbar & dans

Tjena! :)
 
Egentligen så skulle jag ha haft bild nu med Jenny (bild-läraren) skulle någonstans. Faktiskt skönt att gå hem tidigare ;)
Avundsjuk på dom som slutar vid 11 :/
Hoppas vi får göra det nästa period, både onsdagar och fredagar! Eftersom jag har träning på onsdagar så vill jag sluta tidigt! Vill iaf sluta vid 13 på onsdagar :)
Iaf så tog vi bussen in till stan som vanligt. När vi var en bit bort från busshållsplatsen där alla bussar stannar och åker precis vid en tid, så kallad Järnbron så åkte alla bussar!
Så vi fick gå upp!
Det var ju halt som tusan också eftersom dom hade plogat!
En tjej ramlade 3 gånger!Trodde jag skulle ramla också med det gjorde jag inte ;)
Första lektionen var engelska och vi gjorde läxförhör. Alla andra lärare låter oss gå efter proven men inte Kerstin...
Man får jobba med extra jobb!
Iaf jag fick göra de och det är sämst.
Sen hade vi SO och då kunde man typ inte jobba för att man var så nervös inför idrotten! Det var ju dans med killarna idag!
Men vi hann iaf klart och började med extra jobb även där. Eller ja, repetition.
Sen kom ju idrotten...
Först delade vi upp oss 3 och 3 och då var jag med Therese och Sara. Vi skulle dansa en ryskfolkdans. Den har ju alla från Öster och Stugsund dansat eftersom vi hade samma idrottlärare.
Sen så skulle man byta 3 och 3 och den imitten (vilket var jag) skulle gå till nästa grupp framför. Så man skulle byta "mittenman" hela tiden.
Sen dansade vi vals och då skulle alla ställa sig i ring och så var man 2 och 2. Man dansade kanske med varann i 20sek och sen fick man en ny kille.
Sen dansade vi foxtrot (stavning?). Efter det bugg.
Det var faktiskt inte så illa! Sen gick vi och åt och sen hade vi en rolig NO-lektion. Vi skulle hetta upp 3 olika ämnen. Järn, magnesium och aliminium. När vi hettade upp magnesium så skulle ni sett klassrummet... Det ar rök i hela rummet och vi trodde att brandalarmet skulle gå! xD
Sista lektionen var matte och då gjorde vi bara 2 arbetsblad ;)
 
Här hettar vi upp järn, vi fick inte göra det själva!
Vi fick hetta upp magnesium själva men kollade man in i lågan så blev man typ blind xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0