Musikteater

Tjeeena! ;)
 
Började med slöjd och jag var så himla trött men aja, har 3 bokstäver kvar och jag har hållit på i 6 lektioner. Sen ska jag ju sy ihop den och ja...
Innan lunch hade vi matte.
sen gick jag, Mina, Ella och Madde och åt. Maten var väl okej och jag blev faktiskt mätt men vet inte vad det är med skolans mat? Man är mätt i kanske 10min sen blir man hungrig igen...
Sen hade vi ju språkval. Alltså tyska för mig!
Vi jobbade väl bara i boken typ.
Sista lektionen var NO men vi kollade bara på film och sen skulle vi på musikteater.
Det var dom på Staffangymnasiet som hade gått på musiklinjen som spelade upp en teater ;)
Dom var bra på att spela och sjunga ;)
Mycket bättre än NO, men vi har väl inte direkt haft nån "riktig" NO nu på ett tag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0